فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

دختر عزیزه باباشه

من به فدای تو

1394/10/23 19:43
نویسنده : مامان مریم
112 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان الان که دارم برات مینویسم چیزی به چهارماهگیت نمونده وتو وداداشت خوابین.

داداشت خیلی خیلی دوست داره ومرتب بوست میکنه ولی گاهی از بوس کردن زیادش اذیت میشی و روتو برمیگردونی، چند روزیه بهت میگه آجی دردت به جونم .دفعه ی قبل که برات ی پست گذاشتم قرار بود عکساتو بزارم که فکر کنم تو بیدار شدی و وقت نشد بزارم تا الان.الانم بخاطره سرعت پایین اینترنت هرکاری میکنم نمیتونم عکس بزارم پس فعلا بزار برات کمی حرف بزنم.

عزیز دلم دو ماهگی شروع کردی به خوردن پتویی که میکشم روت و از 3 ماهگی شروع به خوردن دستای خوشکلت کردی وچنان ملچ ملوچی را میندازی که نگو.گاهی انگشت شصتتو اونقدر مک میزنی که چروک میشه.الان خیلی تپل تر و شیرین تر شدی ولی هنوز تغییر رنگ داری و هربار ب ی شکلی در میای،میگن دختر هفت رنگ عوض میکنه نمیدونم والله دلیلش چیه.

روز اول تولد ببین چ سفید وخوشکل بودی

اینجا توی بیمارستان روی پای زن دایی مریم

 

پسندها (1)

نظرات (0)