فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

دختر عزیزه باباشه

نشستن و پشتک زدن

1395/7/28 0:18
نویسنده : مامان مریم
208 بازدید
اشتراک گذاری

بیشتر مهارتها رو توی پنج ماهگی یاد گرفتی نشستن و برگردون شدنو هم جز این مهارتها بود انگار بچه ی اول بودی چقدر از این بابت خوشحال بودم حتی داداشت هم میگفت: مامان ببین ببین آجی رو ....

ومن با هیجان فیلم میگرفتمو به مادرجون میگفتم ببینین دخترمو ...

برگردون تو هم مث داداشت سوپرایزم کرد یادمه داداشی رو گذاشته بودم توی اتاق رفتم تا آشپزخونه و برگشتم دیدم که به تنهایی برگشته به شکم چقدراون لحظه برام شیرین بود و برای تو هم همین اتفاق افتاد ومن اول مشغول بازی با داداشی ورقیه (دخترعمه)بودم که داداشت منو متوجت کرد ماااماااان ....مااااماااان ....ببین...

خدایای من دخترم داره بزرگ میشه شکرت انگار تا حالا بچه ندیده بودم .بغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)